LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Viestinnän avulla voidaan vaikuttaa yrityksen sidosryhmien mielikuviin ja lisätä tietoa yrityksen toiminnasta. Sen avulla voidaan rakentaa yrityksen imagoa ja kertoa asiakkaille siitä, kuinka yritys toimii. Vastuullisuusviestinnän avulla kerrotaan yrityksen vastuullisuustavoitteista ja -toimenpiteistä, kerrotaan mahdollisista vastuullisuuteen liittyvistä tavoitteista sekä luodaan myös vetovoimaa kohderyhmän keskuudessa.