LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Verkko-opetuksessa opiskelijat käyttäytyvät yllättävän eri tavoin. Uusi tutkimus paljastaa neljä selkeää oppimistaktiikkaa, joiden tunnistaminen auttaa opettajaa tarjoamaan juuri oikeanlaista tukea kullekin opiskelijatyypille. Kun ymmärtää, miten erilaiset oppijat navigoivat verkkoympäristössä, voi parantaa merkittävästi heidän oppimistuloksiaan.