LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Yritysten välisten strategisten kumppanuuksien muodostaminen on yksi nykyaikaisen liiketoiminnan kulmakivistä, joka mahdollistaa yritysten välisen synergian luomisen, resurssien jakamisen ja kilpailukyvyn kasvattamisen. Kun yritykset liittoutuvat toistensa kanssa, niiden tavoitteena on usein saavuttaa yhteisiä taloudellisia etuja, kuten markkinaosuuden kasvattaminen, innovaatioiden edistäminen tai kustannusten alentaminen. Yritysten väliset kumppanuudet eivät kuitenkaan ole pelkästään taloudellisia sopimuksia; ne sisältävät aina myös ihmisten välistä vuorovaikutusta. Ihmisten välisen vuorovaikutuksen kontekstia tarkasteltaessa asiakaskokemuksen käsitteen merkitys nousee tällöin keskeiseen rooliin kumppanuuksien onnistumisessa.