LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Kulutustottumukset ovat muuttumassa, ja yhä useammat kuluttajat etsivät kestäviä vaihtoehtoja ostoksilleen. Tässä murroksessa brändi-yritykset ovat ottaneet rohkean askeleen tarjotakseen asiakkailleen mahdollisuuden myydä käytettyjä tuotteitaan suoraan brändin kautta. Tämä ei ainoastaan edistä kestävää kulutusta, vaan myös vahvistaa brändin yhteyttä asiakkaisiinsa. Tässä artikkelissa tutustutaan siihen, miten tämä innovatiivinen liiketoimintamalli toimii ja miksi se on kannattavaa niin asiakkaille kuin yrityksillekin.