LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Nykyajan monikanavainen asiakaspalvelu tarkoittaa läsnäoloa siellä, missä potentiaalinen asiakas mahdollisesti on. Asiakkailla on useita tapoja olla yhteydessä yritykseen ja hoitaa tarvitsemansa asiat. Yritys voi esimerkiksi tarjota asiakaspalvelua perinteisen puhelinlinjan, sähköpostin, sosiaalisen median, live-chatin ja mobiilisovelluksen kautta, jotta asiakkaat voivat valita itselleen sopivimman tavan kommunikoida.