LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Sosionomikoulutuksen opetussuunnitelmaa linjaavat sosiaalialan kompetenssit ja ne ovat olleet keskeisessä roolissa läpi koko opintojen. Osaamistavoitteisiin pääsyä sekä ammatillista reflektointia on tehty eri muodoissa opintojen aikana. Reflektointi yksin ja yhdessä tekee osaamisen lisääntymisen näkyväksi. Tarkastelemme tässä artikkelissa sosionomin ammatillista kasvua peilaten sitä opinnäytetyöprosessiimme.