LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Globalisaatio on muuttanut yritysten toimintaympäristöjä ja tiedonsaanti koko hankintaketjusta on vaikeutunut. Yhtä aikaa sidosryhmien kiinnostus ja vaatimukset yritysten yritysvastuuta kohtaan ovat kasvaneet. Viestintäkanavien kehitys ja erityisesti sosiaalinen media on antanut paljon mahdollisuuksia sidosryhmien tietoisuuden ja keskustelun lisäämiseen yritysvastuuta kohtaan.