LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Pk-yritysten menestyksen kannalta asiakaskokemuksen parantaminen on keskeisessä roolissa. Yksi tehokkaimmista tavoista mitata ja kehittää asiakaskokemusta on Net Promoter Score. Tässä artikkelissa tarkastellaan, kuinka NPS voi auttaa suomalaisia pk-yrityksiä parantamaan liiketoimintaansa ja asiakastyytyväisyyttä.