LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Digitalisaatio on mullistanut terveydenhuollon palveluiden järjestämisen, ja samalla asiakaskokemuksen merkitys on korostunut. Digitaalisuus näkyy terveyspalveluissa muun muassa digihoitopolkujen sisällyttämisenä osaksi asiakkaiden ja potilaiden kokonaishoitoa. Hyvä asiakaskokemus digihoitopoluilla edistää hoidon sujuvuutta, parantaa asiakastyytyväisyyttä sekä hoidon laatua ja tuloksia. Asiakaskokemuksen johtaminen vaatii kuitenkin systemaattisuutta, johdon tukea ja koko organisaation sitoutumista. Asiakaskokemuksen johtamisen malli tukee organisaatioiden strategista johtamis- ja kehittämistyötä.