LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Saumaton ja vaikuttava omnichannel-kokemus ei synny sattumalta, vaan vaatii harkittua ja johdonmukaista omnichannel-strategiaa. Asiakaspolun digitaalisten ja fyysisten kosketuspisteiden välisen synkronoinnin ja toisiinsa integroitumisen tulee mahdollistaa asiakkaan liikkuminen niiden välillä vaivattomasti, motivoiden sitoutumista brändiin yhä henkilökohtaisemmalla tasolla. Tunnekokemusten tuottaminen, merkityksellisyyden rakentaminen ja asiakkaan osallistaminen ovat avaintekijöitä omnichannel-kokemuksen ja -strategian onnistumisessa.