LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
Miten parantaa terveysaseman chat-palvelun tai muun digitaalisen palvelun asiakaskokemusta ilman raskaita järjestelmäuudistuksia? Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen eli Keusoten digitiimissä on tarjottu PDSA-menetelmää (Plan-Do-Study-Act) systemaattiseksi tavaksi asiakaspalautteen ja asiakaskokemuksen parantamiseksi lyhyessä ajassa. Tämä artikkeli kokoaa opit ja esittää mallin, jolla PDSA-menetelmä voi parantaa asiakaskokemusta.