LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB Pro julkaisee ammattiyhteisölle suunnattuja artikkeleita, jotka voivat olla mm. katsauksia oman alan opetuksen kehitykseen, hankkeiden kuulumisia tai perusteltuja kannanottoja ajankohtaiseen keskusteluun.
ISSN: 2670-2045
LAB-ammattikorkeakoulun Kasvun ja kaupallistamisen tutkimusryhmän yksi kiinnostuksen kohteista on uskollisten asiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen. Asiakkaiden asiakasuskollisuus on yrityksille entistä tärkeämpää kilpailun kiristyessä. Erityisesti äärimmäisen uskolliset asiakkaat eli superfanit voivat merkittävästi vaikuttaa yrityksen menestykseen. Tässä artikkelissa tarkastellaan superfanien merkitystä asiakaskokemuksen kehittämisessä ja sitä, kuinka yritykset voivat hyödyntää näitä innokkaita puolestapuhujia liiketoiminnassaan.